fredag 10. oktober 2008

Hjelp.

Eg har i løpet av denne dagen fleire ganger prøvd å skrive eit fornuftig innlegg. No er klokka 23:28 og eg er klar til å gi opp... Eg tenker at i morgon er det ein ny dag. "Med blanke ark og fargestifter til..." Eg kjem sterkt attende i morgon, det er i allefall det eg trur, og så lenge eg trur er det nok håp. No skal eg vera ein god nevø å vera sosial med tantene mine som har drukket litt for mykje rødvin... Det finnes både psykologar og lærerar av dei, kanskje eg kan finne litt inspirasjon der...

God natt.

6 kommentarer:

Heidi G. sa...

Oj, nå må du skjerpe deg! Detta er for dårlig!
(for de som synes dette var litt voldsomt, har jeg og OJ et spesielt forhold, og dette er noe jeg er helt sikker på at han tåler å få høre.)

Steinar sa...

hehe, Ja, og du innrømte også offentleg at det var for dårleg, så no ser eg, Heidi og resten av klassen fram til kva du komme fram til i løpet av veka...............................:-)

Ravn sa...

Eg må vel seie at eg framleis ikkje er nøgd med det eg har fått klort ned, men no er det tid for å sjå framover å få til ei godt gjennomtenkt tekst denne veka i alle fall... :P

Borghild sa...

Hei ja,
ehm?? Ole Jacob, hvor eg bloggen din fra forrige uke? Og hvor er ukas blogg? Dette holder ikke mål...håper du gjør det bedre i framtida.

Hilsen bekymret medlem av praksis gruppa di.

Borghild sa...

Forresten, jeg legger ved:

Jeg har samme forhold til Ole Jacob som Heidi. Vi er ikke så seriøse som vi høres ut til :)

Ravn sa...

Sjå under, det er der no! Det er også eit over! Hurra, eg er attende i rute med bloggen!